Welcome

Welcome

Sunday 16 April 2017

VILMAN MAHDOLLINEN MENETTÄMINEN

Elikä nyt on menossa pääsiäis viikonloppu. Eilen lauantaina mun luona vietettiin pääsiäistä ja menin pitkästä aikaan vähän kävelee vilman kans, paskantamislenkki, jaksoin just vartin lenkin kun kävelin hitaasti ja vilma pysähteli paljon. Kun kerroin äidilleni ja siskolleni siitä miten näin unta että syksyllä Koirani vilma oli tullut takaisin minulle ja minä kävin puolen tunnin lenkin aamul ja illal, ja sit päiväl pyöräilin rauhallisesti tunnin vilman kulkiessa vierellä, sit tunti koirapuistossa ja sit kotio. Äitini ja siskoni sanoivat suoraan että ei tule onnistumaan jos olen tuolloin viel yhtä huonos kunnos kuin nyt. Ja siskoni sanoi suoraan minulle että jos kuntoni ja terveyteni ei parane niin vilma yksinkertaisesti menee ventovieraille pysyvästi. SE ISKI KUIN TIKARI. En halua menettää vilmaa, olen koko tämän ajan, ku vilma on ollut pitkällävaarillani, haaveillut vilman saamisesta takaisin, sydämeni kuuluu hänelle. Muistan kun hän oli pentu, muistan kuinka ihanaa oli ulkoilla hänen kanssa ja käydä koirapuistossa, se aika oli parasta aikaa vilmuskan kanssa. Pentuna opetin häntä pissaamaan ulos, hän osas jo hienosti pissata paperille sisällä. Vilman koko nimi on Vilma Pauliina Siik. Minun on nyt tehtävä kaikkeni että saan painoni putoamaan, ja saatava selkäni kävely kuntoon, sekä saatava peruskuntoni paremmaksi. Jotta voin saada vilman takaisin minun on kyettävä kumartumaan, kävelemään 1h ajan, olemaan hereillä klo 8-22, rajoittamaan ostosvimmaani jotta voin elättää vilman, saada hygieniani paikalleen, rajoitettava veikkaus palaamista, saada siivous säännölliseksi, totuttava ulkoiluun säällä kuin säällä, kyettävä hoitamaan puutarhaa, käydä kuntosalilla säännöllisesti varmistaakseni selän terveyden. Mun on vaan kyettävä tekemään kaikki toi. Homma alkaa sillä että huomenna teen talouslaskelman missä nään paljonko rahaa voin käyttää ja mihinkä, huomioiden säästöt ja vilman. Sitten teen huomenna perustoimeentulotukihakemuksen liitteineen päivineen ja vien sen ylihuomenna kelaan. Huomenna siivoan asunnon, ja pistän pionin siemenet likoamaan istutusta varten, haravoin pihani, kunnostan sekä pesen pyöräni, teen liikunta ohjeet ja suunnitelmat hyvin tarkasti, teen kolmen päivän ruoat valmiiksi annostellen ne rasioihin sekä käyn suihkussa, pesen hampaat tarkasti ikenet hoitaen, hoidan jalat ja varpaan kynnet kesäkuntoon, hoidan kädet, kynnet ja kynsien ympärysihon kuntoon laittaen pureskelu esto ainetta reippaasti, valitsen myös käsivoiteen jota alan käyttää säännöllisesti estääkseni kynsien pureskelua, ylihuomenna ostan kunnon viilan jolla alan hoitaa kynsiäni.

No comments:

Post a Comment