Welcome

Welcome

Friday 21 July 2017

155 KG !!!!

Siis ei jumaliuta. Mä oon saman painoinen kuin pitkäaikainen ystäväni jonka oon tuntenut 5v lähtien elikä 28-vuotta. En koskaan osannut ajatellakkaan että olisin samankokoinen kuin hän. Minä siis olen aina ajatellut että olen reippaasti häntä pienempi ja nyt yhtä'äkkiä olen saman kokoinen :( Täytän elokuussa 9.8.2017 33-vuotta. Olen, no tiedättekin jo aikaisemmista kirjoituksistani, erittäin huono kuntoinen. Pienikin liikkuminen ja hengästyn hetkessä. Miten minä olen sitten tullut näin isoksi? RUOKA! Syön älyttömästi korkea kalorisillisia ruokia. Täs yks tai oikeastaan monta päivää peräkkäin söin älyttömiä määriä ruokaa. Yhdessä päivässä söin 8 grillimakkaraa + majoneesi salaattia, 6 jäätelöpuikkoa, 2½kg mansikoita, 1kg jogurttia, mehua 1L, 6 viilistä, ect. Eli paljon ruokia joita ois tarkoitus syödä vain vähän koska ovat herkuttelua varten. Mä syön herkutteluun tarkoitettua ruokaa kuin ne ois pääaterioita. Ja mä syön näin koska en syö kunnon aterioita. Mun kaikki raha menee ruokaan. Miten mun pitäis sitten syödä:

aamupala 400kcal, myslijogurtti, mangomelonia, appelsiinituorista, omena, ½l vettä
välipala 250kcal, appelsiini, ½l vettä
lounas 550kcal, italiansalaattia, punajuurisalaattia, tomaatti, kurkku, leipäviipale, peruna, proteiini (pihvi, broilerinfilee, kalapala), kastike, lasi rasvaton maitoa
välipala 250kcal, täytetty sämpylä, ½l vettä
päivällinen 550kcal, keitto, leipäviipale, lasi rasvatonta maitoa, kiisseli
iltapala 250kcal, maitorahka + ananaspalat, ½l vettä

JA tästä ruokailusta mun on pidettävä kiinni sillä jos jatkan syömistä samallatavalla kuin tähän mennessä niin olen ennen 33-vuotis syntymäpäivääni 160kg!!!

Eli ei enää pika pääruokaa a'la grillimakkara tai keittetty makaroni! Vaan teen hartaasti ja rauhallisesti päivän ruoat, käytän aikaa päivästä ruoan tekoon, ja minulla on aikaa laittaa ruoan tekoon sillä en tee mitään päivisin, en yhtään mitään. Ei ihme ettei minulla ole tekemistä päivisin ku en käytä aikaani edes ruoan tekoon :( taikka liikuntaan :(

Minun on alettava tekemään liikuntaa. Nyt on kello 3 yöllä kohta on perjantai aamu. Olen päättänyt käyttää vikat rahani kuntosali jäsenyyteen ja aloittaa treenaaminen tänä aamuna. Eka tutustun kuntosaliin ja sit ostan jäsenyyden. Tosin voi tuntua vähän horisontaaniselta treenata eka treeni sitten vuoden 2010 ja viel unettoman yön jälkeen. Minkälainen kuntosali treeni on sitten hyvä:

Lämmittely 15min kuntopyöräl, soutulaitteella, crosstrainerillä
Lihastreeni 30min kuntosalilaitteilla
Veryttely 15min puolapuilla, jumppapallolla, jumppamatolla

Minkälainen vesi treeni on sitten hyvä:

30min vesijuoksua
15min uintia lyhyellä radalla
15min vesijumppaa ja verryttelyä

















No comments:

Post a Comment