Welcome

Welcome

Sunday 23 July 2017

onnellinen haaveissa

Viime yönä olin haaveissani huippu onnellinen tulevaisuudesta. Olin ajatus maailmassani alkanut myydä tavaroitani reippaaseen tahtiin, kävin mielessäni mitkä oli muisto tavaroita ja mitkä ehdoton säilytys tavaroita. karsin lähes kaikki tavarat pois, myin ne. Tämä prosessi kesti vuoden. Sitten olin siinä jamassa että kerroin suvulleni että joko pystyn hommaamaan uusia parempia tavaroita saamillani myyntirahoilla tai sitten voin ali-vuokrata asuntoni pitkällevaarille ja muuttaa englantiin lontooseen :) Päätin vaikata kaikki tai ei mitään pelissä puolella omaavista rahoistani ja voitto rahoilla rahoittaisin majoitukseni englannissa. Voitin mielikuvitusmaailmassani 600000 euroa ja lähdin englantiin kiertelee asunto kauppoja turisti viisumilla. Ostin asunnon, anoin 5vuoden oleskelu viisumia ja sain sen ja sitten lähetin tavarani englantiin ja aloin etsimään kämppäkaveria :) Elin kuin olisin oikeasti ollut siellä eikä vain mielikuvitus ajatuksena vaan näin kaikki sieluni silmin :) Olin niin onnellinen koko mielikuvitus hetken ajan. Olin onnellinen kun yöllä aloin katselemaan asunto myynti ilmoituksia lontoosta. Nyt aamu yhdeksältä haavemaailma on alkanut pirskoleitumaan. En pääse englantiin, koska he eroavat eu:sta, en pääse englantiin koska olen rahaton, en pääse englantiin koska olen työtön, en pääse englantiin koska minulla on pysyvä sairaus, en pääse englantiin koska minulla on vilma sekä asunto täynnä tavaroitani. Ehkäpä minun kannattaisi tehdä niin kuin haavemaailmassani ja myydä kaikki tavarat ja ostaa arvotavaraa sen sijalle. Minulla on yli 20 laukkua josta jokaisesta saisin ainakin 10€ x 20 = 200€ mikä on sama kuin 2kpl 100€ laukkua ja kun äiti on pistämässä laukkuja myyntiin niin voisin ottaa ne itselleni myyntiin jos hän ei saa niitä kaupaksi. Saisin siitä hyvät rahat kolmanteen käsilaukkuun :) Voisin myös myydä tuon toisen pyöräni, saisin siitä ainakin 70€ ku on helkama merkkinen. Dvd:stä saisin 2€ kpl eli pyöreästi noin 40€, kielioppikirjoista saisin 45€, jos myisin mangakirjoja niin saisin ranmasta 3€/kirja eli noin 60€ ja dragonball manga kirjasta 3€ per kirja elikä 120€, pöytälamppu 10€ jos löydän koriste kukan terälehdet, cd 3€ kpl 15kpl eli 45€, vaatteita 5-15€kpl ja näitä ainakin semmoiset 40kpl elikä 200€-600€, sitten yksittäisiä kirjoja yht.15€, puhelinlatureista noin. 10€. Ja seuraavasta Uffan euron päivillä mä käyn ostamas hyvät vaatteet päältä ja myyn ne kalliimmalla malmin kirppiksellä, pitää muistaa ostaa järki vaatteita ja värikkäitä ja erityisesti plussakokoisten vaatteita. Tavaran karsimista ajatellen ois hyvä käydä läpi nuo damtidningarna lehdet ja ottaa talteen kuninkaallis artikkelit. Rahan säästämiseksi olen päättänyt että otan edunvalvojan harjoittaman 70€ käyttörahaa viikko omaksi tavakseni jotta saan rahat riittämään ja saan jotain säästöön.














No comments:

Post a Comment