Welcome

Welcome

Friday 9 June 2017

Kesä 2017

Elikä nyt on jo 9.6.2017 ja tän kesän tapahtumista olen missannut jo japanilaisenpuutarha festarin, sotilasparaatin, suomi 100v lentoshown, siivouspäivän, taloyhtiöni talkoot, skandinavisten kuninkaallisten käynnin helsingissä, maailmakylässä festarit, kolme leffateatteri käyntiä, linanmäen suomi 100 yhteislaulut, ym. Eli paljon tapahtumia. Miksi en ole sitten mennyt niihin, yksinkertaista. Olen joko nukkunut, taikka istunut toimettomana sisällä asunnossani. Koko toukokuun oisin voinut tehdä paljon pihahommia mutta ei, olin sisällä ja keskityin kodin ylläpitoon mikä menikin päin mäkeä. Minulla on edelleen istuttamatta kesäsipulit jotka ois pitänyt istuttaa jo toukokuun puolessa välissä, samoin kesäkukkasiemenet. nyt olen ostanut pensasmustikka pensaan, raparperijuurakon ja jättisamenttikukkia jotka kaikki on odottanut jo aikansa istuttamista. Ja olen myön hankkinut ruohotrimmerin sillä inhosin viime kesänä ruohonleikkuuta taloyhtiön ruohonleikkureilla, mutta en ole vieläkään onnistunut kasaamaan ruohontrimmeriä taikka lataamaan akkua tähän. Olen vain istunut kuin idiootti sisällä vaikka säät ois sallinut ulkona istumisen. Minulla on myös bussilippu jolla pääsisin minne tahansa helsinkiä menemään ja vaihtamaan maisemaa, mutta en ole vaan tehnyt sitä. Olen liian sohvaperuna. Olen sohvaperuna. En jaksa edes katsoa telkkaria taikka pelata playstationia vaikka minulla on niitä jopa kolme konsolia ja kaikki mahdolliset final fantasy playstation pelit!

Seuraavia tapahtumia ois tarjolla tänä viikonloppuna: helsinkipäivä 2pv juhla ja sambakarnevaalit. Huomenna ois tarkoitus saada piha kuntoon ennen kuin menen katsomaan sambakarnevaaleja. Sunnuntaina ois tarkoitus nauttia ekasta helsinkipäivästä ja ottaa aurinkoa taikka käydä terassilla :)
Maanantaina on sitten toinen helsinkipäivän vietto ja silloin tulee radio novan konsertti kaisaniemenpuistossa, tuona päivänä minulla on myös yksityis fysioterapia. Ei hitsi, kaikki on katsomassa kaisaniemenpuistossa suomi 100v lentonäytöstä ja mä istun kotosalla. Siis ihan kaikki, jopa ne kaverit jotka sanoi etteivät mene sinne.

No comments:

Post a Comment