Welcome

Welcome

Monday 26 June 2017

Koirani Vilma

Elikä tänään kävin äidillä ja keskusteltiin koirastani Vilmasta joka on ollut nyt pitkänvaarin hoidossa sitten 26.8.2013-25.6.2017 ja on vieläkin. Luultavasti elokuussa Vilma tulee lopullisesti minulle. Joten sitten Vilma on ehtinyt olla pitkänvaarin hoidossa 4 vuotta. Tulee olemaan suuri muutos Vilmalle tulla asumaan takaisin kaupunkiin mutta muutos tulee olemaan vaikea niin Vilmalle kuin minulle. En ole tottunut nousemaan aamulla ylös, enkä erityisesti lähtemään heti aamusta liikkeelle. Olen pikemminkin tottunut nousemaan keskipäivällä ylös ja laiskotella koko päivä. Vilman tulon jälkeen en voi enää laiskotella vaan pitää päivärytmiä ja tehdä asioita vilman kanssa. Alussa vaikeuksina on Vilman eroahdistus, tilan teko vilmalle eli tavaroiden karsimista, ruoan hankinta ja pakastimen hankinta, Vilman kouluttaminen kulkemaan kaupungilla ja mun tahtiin sekä tarvittaessa kulkemaan hihnassa flexin sijaan. Haastetta riittää.

Yksi asia mitä mun täytyy myös tehdä, ja pika pikaakin, on kohottaa omaa kuntoani. Kello on nyt 3.48 maanantai aamuna. Uneton yö takana päin. Menen nyt aamusta psykpolille hakemaan kesä aikataulun auroran psykiatrisen sairaalan fysioterapia tiloissa tapahtuvaan kuntosali harjoitteluun. Muuten ottaisin kesäksi lähi kuntosalin, mutta kyl mulla löytyy parempaakin tekemistäkin 44€:lle. Tosin ehdin tässä välissä vähän tutkia enempi noita kuntosali maksuja ja näyttäis siltä että pääsisin lähikuntosaliin 27€/kk hintaan jos ostan 3kk kuntosalikortin ja jos kävisin kolmesti viikossa niin kerta maksuksi tulisi 2,25€/krt. Ja nyt on erittäin tärkeää ottaa kuntosali jäsenyys sillä ei mun kunto pelkästään kävelemällä kohoa. Ja tuo jumppapallo jumppa on jäänyt mitättömäksi määräksi. Paras tehdä kuntoilu ohjelma ja alkaa noudattaa sitä. Kuntosalin aloitan 3.7.2017 kun olen saanut rahat.

No comments:

Post a Comment