Welcome

Welcome

Sunday 15 January 2017

Miten näen seksuaalisuuteni

150kg painoa sanoo kaiken, seksi nolla, flirttailu nolla, seksikkyys nolla, seksuaalinen halu nolla, kiinnostus toiseen ihmiseen seksuaalisesti nolla, keskittyminen kumppani ehdokkaisiin nolla, seksuaalinen seikkailunhalu nolla, oma ulkonäkö nolla, seksuaalinen liikehdintä nolla. Ja kaiken kukkaraksi minulla on paljon haavaumia ja arpia keskikehossa ja vähän toisessa jalassa. Sekä hyvä kun pystyn edes kävelemään joten miten ihmeessä kykenisin seksiin. Muistan viimeisimmän kertani, hyvä kun jaksoin edes maata selälläni ja pitää jalkojani sivuilla. Se oli myös pirun tylsää ja tyssäsi lopulta siihen ettei homma vaan toiminut vaikka olikin tuttu ihminen ja aiemmin seksastu. Mut joka tapauksessa mulla ei ole fyysista kuntoa seksiin, eikä fyysistä kuntoa treffailuun, eikä fyysistä kuntoa taikka kroppaa seksuaalisiin leikkeihin ja asuihin. Ensin kävely kyky takas, sitten pyöräily / vesijuoksu kunto takaisin, sen jälkeen peruskunto takas, ja viimeiseksi fyysinen harrastaminen säännölliseksi sekä täs ohessa painon pudotus. Paino tavoitteet ja uudet kroppa kuvat 130kg, 110kg, 100kg, 90kg, 80kg ja 70kg sekä poseeraus kuvat 100kg ja 70kg. Mä oon aina halunnut tehdä taidevalokuvauksen itsestäni jota voin sitten vanhana muistella ja näytellä lapsille ja lapsenlapsille sekä tietenkin aiemmin näyttää tulevalle kumppanilleni kuvat, on sit kyseessä nainen tai mies. Olen aina ennen ollut kiihottunut sekä miehistä että naisista. Nyt en tiedä ku mitään seksuaalista halua tai ihastusta ei ole ollut vuosiin, ei sitten viimeksi kun painoin alle 110kg. Voi olla että olenkin kiinnostunut vain jommastakummasta sukupuolesta kun saan seksuaalisuuteni taas herämään. Mut luultavasti olen kumpaakin sukupuoleen edelleen kiinnostunut sillä jos seksuaalisuuteni heräsi 10-vuotiaana ja on siitä asti suuntautunut niin mieheen kuin naiseen, niin en usko että mikään on kolmena vuonna muuttunut sen suhteen. Olen aina halunnut kropan jossa uskaltaa olla bikineissä. Kesällä 2008 minulla oli bikinivartalo ku painoin 73kg ja olin normipainossa. Haluan saavuttaa samaa paitsi etten pysty koskaan saamaan kaunista bikinivartaloa koska minulla on arpia vatsanseudulla ja lantiolla ympäri kehoa. Plus mulle tulee jäämään roikkuvaa löysää ihoa vatsan ja pehvan sekä rintojen kohdalle laihduttuani. Joten seksikkyys ja kauneus tulee olemaan kaukana. Kaippa ihmiset sanoo silloinkin mulle että mulla on kauniit kasvot ja jättää kropan mainitsematta 😞😟

No comments:

Post a Comment