Welcome

Welcome

Sunday 1 January 2017

VUOSI 2017 ALKAKOON

Hei kaikki.
Nimeni on Ansku ja olen vuonna 1984 syntynyt 32-vuotias Helsinkiläinen, tämä blogi kertoo minun taistosta, yrityksestä ja keinoista muuttaa elämäntapaani paremmaksi. Kirjoitan myös paljon ajatuksiani joita matkan varrella mieleeni juolahtaa. Nyt 1.1.2017 painoni on 151,6kg ja olen sairaaloisen lihava, BMI on 54 kun normaali on 25, ylipainoa minulla on 81kg tasan tarkkaan. Tavoitteenani ois päästä 2½-3-vuoden päästä normaaliin painoon. Tämä tekisi 32,5-47kg laihduttamista vuodessa. Tahdon laihtua sillä nyt tiedän etten tule elämään kauaa jos en tee elämäntapa muutosta välittömästi. Mistä tämän tiedän? Minulla on niin paljon sairauksia ja oireita puhkeamaisillaan olevista sairauksista, syön paljon lääkkeitä, minulla on liikunta rajoituksia painoni ja särkyjen vuoksi, en aina kykene edes kävelemään lähimpään bussipysäkille, minulla on haavaumia ympäri kehoani, jalkojeni virhe asento on pahentunut, minulla on selkäoireita, ryhtiongelmia, lihassärkyä, sekä monta ongelmaa alapää alueella. Vaatekokoni on 58/60, jalkaani sopii enää miestenkengät sillä jalkani ovat usein turvonneet mutta ovat muutenkin paksummat kun jalkaterä on läskistynyt.

No comments:

Post a Comment