Welcome

Welcome

Friday 6 January 2017

Naisvartalo tavoitteeni

Yllä oleva kuva kropasta on kaunis, tuommoisen kehon minä tahtoisin. Kurvikas ja muodokas.
Tää vois olla eka tavoite. Ylin kuva toka tavoite, ja alla oleva kuva vika tavoite. Aina saa haaveilla ;)
Kuvitella että vuonna 2008 mulla oli tämmöinen keho ja oikeastaan mulla oli tämmöinen keho lähes koko peruskoulun ajan alkaen kolmannesta luokasta lähtien kun tulin sukukypsäksi. Kaikkien ihmisten läskiksi haukkumisten vuoksi en vaan kyennyt näkemään mikä hieno kroppa minulla oli. Sen siitä saa ku tulee sukupuolikypsäksi 9-vuotiaana :(

Yllä on kuvia minkälainen haluaisin keholtani olla. Ylin kuva on se mihin ainakin tähtään näinä vuosina. Tottakai minun kehoni ei tule näyttämään noin hyvältä sillä minulla on paljon haavaumista jääneitä arpeja ja sit minulla on keskikehossa kauttaaltaan raskausarpia, jopa rinnoissa on raskausarpia. Ja se on sinänsä häpeällistä sillä minähän en ole synnyttänyt lasta viel vaikka olenkin 32v täl hetkel. Tämä alin kuva vois olla sit semmoinen kroppa jota voisin tavoitella kunhan olen ensin nämä dieetti vuodet tehnyt ja saanut painon pysymään samanlaisena vuoden tai kaksi.

Tässä kuvassa on eri pituisia naisia, mutta saman painoisia, ja silti eri kohomallisia. Itse haluaisin olla keskimmäinen, se näyttää minusta sopusuhtaiselta vaikka onkin pienirintainen.

Tässä on ryhmä plus-kokoisia naisia, kaikki kauniita mutta kaikki ainakin 50-70kg hoikempia kuin minä. Eikä kenellekään ole raskausarpia näkyvissäkään, kaikki kuitenkin yli 35-vuotiaita ja suurin osa synnyttäneitä.

Yllä olevassa kuvassa naista on photoshopattu eri kokoiseksi. B nauttaa musta luonnollisemmalta. Kaula on luonnottoman pitkä kaikissa kuvissa.

No comments:

Post a Comment